Tuesday, February 12, 2019

Amico mio, Libertà

Πες μου, όταν θα φεύγεις, επί τέλους
ποια θα είναι τα λόγια σου τα αιμακτήρια;
Θα τ'ακούω που θα καίγονται
στην άκρη της καύτρας που είναι γραμμένα
του αποψινού μου σιγαρέτου
Θα έχω πάει σινεμά και θα έχω επιστρέψει
στο κρύο όπως άλλες φορές
μόνο που αυτή τη φορά θα σκέφτομαι πραγματικά εσένα...
στο ολοκαίνουργιο πακέτο μου που φύλαγα
κι αν είπα πως σ'αγάπησα δεν ήταν ψέμα
κι αν πω πως σ'αγαπώ δε θά 'ναι,
κι αν είπα πως εμένα
ή πως εσένα μόνο ερωτεύτηκα
ποια θα είναι τα λόγια σου τελικά
πες μου! τα καθημαγμένα!
καθώς κατεβαίνει η φλόγα προς το κάψιμο του τέλους
θα έχω τόσο ζαλιστεί που θα είμαι ένα υγρό
κλατι πολύ ρευστό, απτό, καιόμενο, όχι αναίμακτο
τα λόγια σου τα τελικά τα πεινασμένα
ελευθερία φιλούι μου, ελευθερία

No comments:

Post a Comment