Saturday, October 14, 2017

Ποίημα για να σου πω κάτι άλλο πλαγιοευθέως

Συντομεύω κάποτε τις σκέψεις μου σε λίγα μόνο λόγια.
Κι αυτό άλλοτε είναι καλό, άλλοτε όχι.
Παραδείγματος χάριν, όταν θέλω να πω πως είμαι κουρασμένος
λέω απλώς πως είμαι κουρασμένος, ενώ θα μπορούσα κάλλιστα να πω
δε θέλω να σε ξαναδώ.
Κι όταν άλλες φορές υπεραναλύω μιαν μαθηματικήν εξίσωση, μιαν φράση
ή έστω μια πρόταση στην νεοελληνική
δε χρείαζεται παρά να πω
πως όσα έχω γράψει μεχρι τώρα δεν είναι παρα μπούρδες.
Ήθελα μόνο να σου πω
πως κάτω από το μαξιλάρι σου άφησα μια συλλογή μου
από ποιήματα που δε θέλω να διαβάσεις (άλλωστε δεν είναι στα γαλλικά)
κι ύστερα κατά λάθος στο μεθύσι
κατούρησα πάνω στα απορρυπαντικά σου και σε κάτι κάλτσες σου
στο μπάνιο...όταν θα ξέρεις πλέον ελληνικά και θα ξέρεις να διαβάζεις
τούτο το άθλιο ποιήμα, μη σκεφτείς ΤΌΣΟ άσχημα για μένα,
όσο μαλάκας και αν είμαι.
Άντε γεια μωρόοοοο

No comments:

Post a Comment